کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی Û±Û´ روش رایگان کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

فروش اینترنتی دمنوش نیوشا

بازدید : 52
يکشنبه 14 مرداد 1397 زمان : 18:29

امروزه که پیدا کردن کار مقداری مشکل است کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه گذاری یکی از بهترین راه هایی است که می توانید در پیش بگیرید. در این مقاله ۱۴ روش رایگان کسب درآمد از اینترنت بدون هرگونه سرمایه گذاری عنوان شده است که برخی از آنها به استثناء هزینه اتصال به اینترنت به هیچ هزینه دیگری نیاز ندارد.

اگر بخواهیم برخی از شغل های سخت اینترنتی را نام ببریم یکی از آنها وبلاگ نویسی است به ویژه اگر کار روزانه ای نداشته باشید. وبلاگ نویسی به زمان، صبر، عزم و اراده، نظم و استراترژی و قابلیت خوب نوشتن نیاز دارد. در این شغل شما همواره باید تلاش کنید تا به کسب درآمد برسید.

در ادامه روش هایی را به شما معرفی می کنیم که با توجه به زمانی که صرف می کنید و تلاشی که انجام می دهید می توانید به درآمد معقول و مناسبی برسید.

چگونه می توان به کسب درآمد از اینترنت پرداخت؟

شاید صدها روش برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی وجود داشته باشد از جمله: کسب درآمد از گوگل ادسنس، کسب درآمد کلیکی، راه اندازی یک سایت کسب درآمد اینترنتی ، کسب درآمد از تلگرام و. . اما همواره توصیه هایی که در این زمینه وجود دارد و آن هم این است که در ابتدا از شغل هایی که از شما درخواست سرمایه اولیه دارند شدیدا دوری کنید. به عنوان مثال از شما درخواست می کنند فرمی را پر کنید یا روی تبلیغات کلیک کنید و مواردی از این قبیل. ما فهرستی را تهیه کردیم که به شما کمک می کند تا روش های ساده کسب درآمد از اینترنت را فرا گیرید:

۱-خدمات نوشتن مقاله

اگر شما توانایی نوشتن مقاله ای جدید و تولید محتوایی جدید و خاص را دارید شک نکنید که به راحتی می توانید از طریق اینترنت به کسب درآمد برسید زیرا هر طراح سایت اینترنتی و وبلاگ نویسی به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و سایت های خود می باشد. هر چند امروزه کلاهبرداران و دزدان اینترنتی زیادی هستند اما به راحتی می توانید در انجمن ها با نوشتن مقاله درآمد کسب کنید.

اگر بخواهیم به در رابطه با هزینه ها صحبت کنیم باید در جریان باشید که شما هیچ هزینه ای بجز اتصال به اینترنت پرداخت نخواهید کرد و به ازای هر مقاله ای که می نویسید می تواند حدود چند هزار تومان درآمد کسب کنید. این درآمد می تواند با توجه به توافقاتی که با کارفرما انجام می دهید متفاوت باشد.

۲- نوشتن تحلیل در مورد وب سایت ها و انتشار مطالب پولی

باید بدانید که اگر وب سایت پرطرفداری دارید و ترافیک آن مناسب می باشد می توانید برای آن یک پشتوانه ی مالی در نظر بگیرید و به ازای آن در مورد اسپانسر مطالب در وب سایتتان بنویسید. این مسئله برای افرادی که کانالی پر بازددید در یوتیوب دارند بسیار صادق است.

برای کانال های یوتیوب می توانید با پیوستن رایگان به برخی برندها از پیشنهادات حمایتی آنان برخوردار شوید. اما باید این مسئله را به خاطر داشته باشید که تنها محصولات برتر، کسب و کارها و وب سایت ها را بررسی کنید و اگر از سرویس های bloger و wordpress استفاده می کنید، میتوانید بدون نیاز به سرمایه گذاری، به کسب درآمد از اینترنت برسید.

۳- نوشتن پست مهمان برای مشتریان

ارسال پشت مهمان یکی دیگر از روش هایی است که می توانید با استفاده از آن به کسب درآمد برسید. این روش مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد که یکی از آنها به دست آوردن ترافیک، اعتبار و به رسمیت شناخته شدن توسط موتورهای جستجوی گوگول می باشد. شما تنها با تصور کردن اینکه اگر توانایی ارسال پست مهمان طبق قوانین سایت ها را داشته باشید تا چه میزان می توانید در یک ماه درآمد کسب کنید؟ مطمئنا مشتریان زیادی هستند که برای این موضوع حاضرند پول خرج کنند. امتحان کردن این روش برای کسب درآمد خالی از لطف نیست.

۴- بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش

این روش یکی از بهترین روش هایی است که میتواند به افراد کمک کند تا از طریق اینترنت به کسب درآمد برسند بدون اینکه نیاز باشد سرمایه گذاری انجام دهند. اگر به دنبال کار در منزل بدون سرمایه گذاری هستید این روش، روش مناسبی است. در واقع در این روش افراد می توانند با استفاده از وب سایت خود و یا حتی با گسترش اکانت های رسانه های اجتماعی از قبیل توئیتر و فیسبوک به کسب درآمد اینترنتی بپردازند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این شغل داشته باشید باید بدانید که بازاریابی وابسته به معنای ارتباط بین صاحب تبلیغ، نویسنده و مشتری می باشد که در آن شما به عنوان نویسنده ایفای نقش می کنید و تبلیغی که توسط صاحب آن به شما ارائه می شود را منتشر می کنید و مشترکین خود را به سمت لینک محصول هدایت می کنید و در صورت خرید محصول توسط مشترکین، شما نیز کمیسیونی قابل قبول دریافت می کنید.

۵- خدمات ثبت نظر در وب سایت ها

بسیاری از وبلاگ نویسیان در جریان نیستند که کدام وب سایت ها این قابلیت را دارند که به طور خودکار نظرات دریافتی را تایید می کنند را فراهم کنند. باید بدانید که وب سایت های فراوانی در این زمینه وجود دارند که به راحتی می توانید با تحقیق در اینترنت آن را پیدا کرده و لیست بزرگی از آن را تهیه کرده و از سرویس نظرگذاری برای سایر وب سایت ها استفاده کنید.

یا به راحتی می توانید آن را برای فروش بگذارید. برای یک متخصص سئو مایه مسرت و خوشحالی است که بابت این لیست ، هزینه بپردازد. می توانید برای فروش این لیست ها ، از انجمن ها ( فروم ها ) استفاده کنید.

۶- تبدیل شدن به یک کارگزار برای وب مسترها و صاحبان وبسایت ها

یکی از شغل هایی که می تواند بسیار برای کسب درآمد مفید باشد این است که می توانید برای وب سایت های مختلف کسانی را پیدا کنید که میخواهند در آن وب سایت ها تبلیغی به نمایش بگذارند و به ازای هر تبلیغی که توسط شما معرفی می شود می توانید کمیسیونی دریافت کنید.

کسب درآمد در منزل بدون سرمایه

باید بدانید که برای انجام این کار از این قبیل انجمن ها بسیار زیاد هستند و شما با پیوستن به آنها می توانید به طور کاملا رایگان به کسب درآمد برسید. همچنین یکی دیگر از راه های مهم و پرطرفدار در کسب درآمد از اینترنت کمک به کسانی است که قصد فروش وب سایت و یا دامنه را دارند. این یک تجارت بزرگ است که به شما کمک می کند تا با هر فروش مبلغ زیادی به جیب بزنید.

۷- Google AdSense

این روش یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شبکه های تبلیغاتی در جهان می باشد که به شما این امکان را می دهد که تبلیغات مرتبط با محتوای وب سایت مورد نظر خود را منتشر کرده و سپس از طریق روش CPC درآمد شما را پرداخت می کند. باید بدانید که روش CPC مخفف روش هزینه در ازای هر کلیک (Cost-Per-Click) است.

میزان درآمدی که از این روش کسب می کنید به نویسنده یا همان مدیر سایت بستگی دارد. همچنین باید بدانید که این روش یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد از طریق اینترنت می باشد چون Google AdSense نرخ پرداخت بسیار بالایی داشته و مدیران ۶۸ درصد سهم را دریافت می کنند.

۸- نقد و بررسی محصولات

همانطور که از نام این روش پیداست شما باید به نقد و بررسی دقیق محصولاتی که در سایت قرار داده اید بپردازید و اکثرا توصیه می کنند که فقط محصولاتی که در سایت موجود می باشد را مورد بررسی قرار دهید. در واقع اگر تبلیغات شما درست و معقولانه باشد به این معنی است که افراد بیشتری آن محصول را از طریق سایت شما خریداری کرده اند و نیاز به یادآوری نیست که شما می توانید به ازای فروش هر محصول کمیسیونی را دریافت کنید.

۹- محصولات خودتان را تولید کنید و به فروش برسانید

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که سرگرمی های زیادی داشته و میتوانید کارهای خلاقانه زیادی تولید کنید باید بگویم که از این طریق هم می توانید کسب درآمد کنید. شما به راحتی می توانید کارهای خلاقانه خود را از طریق سایت خود به فروش برسانید.

اگر با برنامه نویسی آشنایی دارید می توانید از او بخواهید که نرم افزاری بنویسید تا به مردم اجازه دهد، محصول و یا کار شما را دانلود کرده و هزینه ای بابت آن پرداخت کنند. کارهای بسیاری در این زمینه می توان انجام داد اما قبل از آن باید مطمئن باشید که کار خلاقانه شما طرفدار دارد یا خیر.

۱۰- یک کتاب الکترونیکی بنویسید

امروزه نوشتن کتاب الکترونیکی مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته است بهتر نیست شما هم شانس خود را امتحان کنید و یک کتاب اکترونیکی در رابطه با هر موضوعی که فکرش را می کنید بنویسید؟

برای نوشتن کتاب الکترونیکی هر موضوعی را میتوانید مد نظر قرار دهید حتی گردآوری وب سایت های قبلی و تبدیل آنها به یک فایل PDF می تواند یکی از راه های کسب درآمد باشد. باید بدانید که امروزه چنین کاری توسط مشترکین و افرادی که علاقه ای به خرید کتاب داشته باشند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۱۱- بررسی ها و نظرسنجی ها

بسیاری از شرکت های معروف مقالات مختلفی طراحی می کنند تا در مورد محصولی که ارائه داده اند بازخورد کسب کنند. شما به راحتی می توانید یک نظرسنجی از سایت ها مختلف تهیه کرده و آن را در وب سایتتان به نمایش بگذارید تا زمانی که مشترکین شما به آن پاسخ می دهند شما به خاطر نمایش نظرسنجی در سایت هزینه دریافت می کنید. این روش یکی از آسان ترین و قابل اعتماد ترین منابع کسب درآمد از اینترنت است.

۱۲- ارائه خدمات

از طریق ارائه خدمات می توانید با توجه به تخصصی که در زمینه خاص دارید، مشکلات افراد را به صورت آنلاین برطرف کنید. همچنین شما می توانید با انتشار خدمات خود بر روی وب سایت مخاطبانتان را افزایش داده و درآمد منطقی کسب کنید. به عنوان مثال شما یک گرافیست ماهر هستید و میخواهید برای دیگران تبلیغی طراحی کنید. شما با قرار دادن بخش جداگانه ای در سایت می توانید این خدمات را به مردم ارائه داده و درآمد کسب کنید.

۱۳- میزبانی یک وبینار

میزبانی یک کارگاه آنلاین زنده می تواند همانند سایر روش های عنوان شده در کسب درامد آینترنتی موثر باشد. اگر سایت شما جزء آن دسته از سایت هایی است که مخاطبان زیادی دارد و به دلیل اینکه نمیتوانند در کارگاه های آموزشی شرکت کنند به راحتی می توانید میزبانی یک وبینار را بر عهده بگیرید.

به راحتی می توانید را دریافت هزینه به ازای هر صندلی کسب درآمد کنید و وقتی هزینه پرداخت شد به وی اجازه می دهید در کلاس شرکت کند. این روش مزیت های زیادی دارد که یکی از آنها این است که راحتی می توانید با مخاطبان خود تعامل برقرار کرده و به تقویت و برطرف کردن باگ های موجود بپردازید.

۱۴- مشاوره

بسیاری از افراد مشاوره را همانند یک وبینار می دانند که به صبحت یک شخص با شخص دیگر در اینترنت گفته می شود. داشتن مخاطبان زیاد به شما این امکان را می دهد که به فکر کسب درآمد از اینترنت باشید.

ممکن است مردم برای کارهای مختلف از جمله طراحی وب سایت به مشاوره نیاز داشته باشند این می تواند یک نکته مثبت برای شما باید که با ارائه دادن خدمات خود به او علاوه بر راهنمایی می توانید به کسب درآمد نیز بپردازید.

در انتها توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر وارد سایت درآمد 724 daramad724.com شوید و از بقیه مقالات و بسته های آموزشی ما دیدن نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 16
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 557
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 2304
  • کدهای اختصاصی